București, iunie 2021 – Farmaciile Dr.Max și Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor anunță rezultatele primei etape a campaniei Alături de Oameni, realizată cu suportul agenției Ogilvy România.

Obiectivul principal al campaniei a fost aducerea în prim plan a unei teme actuale și tabu a societății românești: condamnarea la singurătate și izolare a persoanelor trecute de 65 ani, conform unei mentalități învechite, care ne-a educat să considerăm că bătrânețea este un stigmat și un final de drum plin de tristețe. În România, peste 1,5 milioane de vârstnici suferă de singurătate*, lucru care afectează dramatic calitatea vieții.
Campania arată realitatea părinților, a bunicilor, a vârstnicului român mai puțin norocos și propune o atitudine de solidaritate, exprimată prin acțiuni concrete care pot să schimbe acest adevăr trist: vârstnicii români sunt singuri și deprimați, victime ale unor prejudecăți care trebuie oprite. Batrâneţea este asociată, în general, cu o stare precară a sănătăţii, dar şi cu o viaţă mai puţin activă din punct de vedere social şi profesional, fapt ce aduce cu sine sentimentul de inutilitate sau respingere socială.
În linie cu promisiunea brandului, de a asculta oamenii, Dr.Max s-a alăturat acestei cauze, printr-un parteneriat care urmărește consolidarea acțiunilor deja realizate de Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, în misiunea acesteia de a combate singurătatea și efectele izolării în rândul persoanelor vârstnice. Contribuția la îmbunătățirea nivelului de sănătate, pornind de la nevoile reale ale oamenilor, se află în centru modelului de business Dr.Max, iar campania Alături de oameni a pornit ca o consecință naturală a acestui lucru.
Rezultatele primei etape ale campaniei, la doar o lună de la lansare, arată că românii sunt deschiși să sprijine această cauză. S-au înregistrat aproape 300 de aplicații de voluntariat și peste 150 de noi beneficiari ai programelor Asociației. Dintre aceștia, aproape jumătate primesc și ajutor material, iar Dr.Max susține realizarea obiectivelor cu o donație de peste 150.000 de Euro. Cu ajutorul acestora, Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor va reuși să își extindă actvitatea în mai multe orașe din țară și, în felul acesta, să ajute un număr tot mai mare de bătrâni să aibă o viață mai bună. Voluntarii vor fi alături de aceștia prin vizite de socializare și dar și prin sprijin practic sau organizarea unor excursii, scurte vacanțe, aniversări și sărbători petrecute împreună.
Parteneriatul continuă și rămâne o inițiativă civică pe termen lung, urmând și alte acțiuni de susținere a acestei cauze și a programelor desfășurate de Asociația Niciodată Singur.
Campania s-a desfășurat în social media și TV și a fost susținută prin parteneriate și campanii media. De asemenea, nume importante din lumea divertismentului românesc au răspuns invitației de a se alătura campaniei, pentru a susține dreptul la o viață trăită cu demnitate: Teo Trandafir, Iuliana Tudor, Andreea Bălan și Teo Rogobete.
*conf unui studiu GfK pentru FRMR
Despre Dr.Max
Brandul Dr.Max este prezent și în Cehia, Slovacia, Polonia, Serbia și Italia și are același obiectiv de a contribui la îmbunătățirea nivelului de sănătate a consumatorilor, oferind o gamă extinsă de medicamente și servicii farmaceutice. Dr.Max este un brand modern care are curajul să inoveze și să ridice constant standardele industriei pentru a oferi cele mai eficiente soluții pentru o viață sănătoasă, cu produse de calitate la prețuri accesibile.
Pentru informații suplimentare despre brandul Dr.Max, accesați website-ul www.drmax.ro.
Despre Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor
Misiunea Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor este despre a fi împreună în cauza singurătății vârstnicilor, împreună pentru demnitate la orice vârstă, împreună prin voluntariat și implicare, pentru un impact de durată în viața bătrânilor noștri. Cu ajutorul voluntarilor, Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor oferă sprijin moral, practic și material vârstnicilor care locuiesc singuri sau în căminele de bătrâni din București, Brăila, Pitești, Ploiești, Constanța, Târgoviște, Râmnicu-Vâlcea Iași și Cluj-Napoca. Metoda de intervenție, dezvoltată de Asociația Les Petits Frères des Pauvres (Franța) acum 75 de ani, vizează combaterea singurătății și a izolării sociale și oferirea de ajutor adaptat nevoilor individuale ale fiecărui beneficiar. Află cum te poți implica în viața vârstnicilor singuri pe www.niciodatasingur.ro.
Ogilvy Group, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).
Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experiente si campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor. Ogilvy construiește branduri, le gestionează reputația și le sprijină ascensiunea printr-un storytelling creativ, susținut de date și tehnologie, având la bază următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence și digital transformation.
Portofoliul de clienţi cuprinde atât business-uri locale, cât și branduri internaționale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Mondelez, 888 Holdings PLC, Microsoft, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume.
Mai multe despre proiectele dezvoltate de Ogilvy România sunt disponibile aici